PROFESORES FERNĀTE UN RUDZINSKA PIEDALĀS EIROPAS IZGLĪTĪBAS PĒTĪJUMU ASOCIĀCIJAS KONFERENCĒ |
![]() |
Trešdiena, 11 septembris 2019 04:38 |
Eiropas Konferenci izglītības pētniecībā - ECER, jau vairāk nekā 10 gadus, organizē EERA, kuras mērķis ir turpināt augstas kvalitātes pētījumu veikšanu visas sabiedrības interesēs. Augstas kvalitātes pētījumi balstīti plašākā, starpvalstu kontekstā, ar to sociālajām, kultūras un politiskajām līdzībām un atšķirībām. Asociācijas aktivitātes, piemēram, ikgadējā konference, veicina atklātu dialogu un kritisku diskusiju, kā arī izmanto visaptverošu un starpdisciplināru pieeju teorijām un metodēm. Konferences tīklā “Pētniecība sporta pedagoģija” zinātniskajās diskusijās šogad īpaši akcentētās tēmas: iekļaušana sporta izglītībā un jaunatnes sportā; ķermeniskuma novērtējums sporta izglītībā; izglītība sociālajam taisnīgumam - sociālā taisnīguma pedagoģija skolā, veselības un sporta izglītības jomā; speciālistu profesionālā attīstība sporta izglītībā un jaunatnes sportā; programmas un politikas debates sporta izglītībā; mācīšanās un vērtēšana sporta izglītībā; fiziskās aktivitātes un akadēmiskie sasniegumi. Profesore Andra Fernāte kopā ar kolēģēm profesori Inetu Lūku no biznesa augstskolas “Turība” un LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskā institūta vadošajām pētniecēm Ritu Birziņu un Tamāru Pīgozni paneļsesijā prezentēja grāmatas nodaļu par pētījumu “Kvalitātes nodrošināšana pieaugušo izglītībā Latvijā”. Savukārt, Ieva Rudzinska ar pētnieci Buratinu Khampirat no Taizemes Surinarī (Surinaree) Tehnoloģiju universitātes konferences dalībniekus iepazīstināja ar „Receptīvo svešvalodas prasmju apguves atšķirībām divās dažādās kultūrvidēs – Latvija un Katra no LSPA pētniecēm recenzēja konferences Izglītības uzlabošana un kvalitātes nodrošināšana” pētījumu pieteikumus. Profesores Fernāte un Rudzinska ECER konferencēs piedalās vairāk nekā 10 gadus, prezentējot jaunākos starptautiska līmeņa pētījumus, recenzējot citu valstu pētnieku veikto, vadot sēdes, piedaloties diskusijās un gūstot plašāku skatu uz izglītības attīstības tendencēm pasaulē, ar ko, atbraucot mājās, dalīties ar kolēģiem un studejošajiem.
|